14. 5. 2010

Bleděmodrá kuchyňka

Minulý týden jsme začali oklepávat omítky v ložnici, čemuž předcházel velký úklid a přesun věcí, které snad nebudeme další půlrok hned tak potřebovat (respektive jsme je před prachem uklidili tak skvěle, že se k nim prostě nedostaneme). Při prohrabování všelijakých serepetiček jsem našla staré odstřižky, které jsem kdysi vydyndala na své "skorotetě" Marcele ve Vraným. Óóó, jak jsem byla ráda, že je zase vidím! Snesla jsem si je dolů ke stroji a uplynulé dva dny po večerech šila... Kuchyňka se teď pyšní novými závěsy, pruhovaným kanýrem nad oknem, milými potahy na polštářích a samozřejmě bílým ubrusem s pruhovanou prostírkou. K tomu všemu jsem od své milované budoucí tchýňky dostala trs poměnek, které prý ukopla babičce ze zahrádky... ještě bych je mohla zasadit do bleděmodrého plecháčku, který teď trůní v mém zahradnickém krcálku v přístěnku, ale strašně se mi pro něj nechce ;)
Jo, a srdíčkový polštářek už je jednoznačně Lennyho, pořád na něm spinká :D

Takže jsme teď bleděmodří, tedy aspoň do té doby, než zase něco ušpiníme nebo než vyperu svůj oblíbený režný ubrus a zelené pruhované utěrky... miluju změny! :)))







8 komentářů:

  1. Jééééééééé Veve, ty más biegla!!! My taky už, jsem dostala od syna trochu vynadáno, že jsem vám ho ještě nenafotila...I druhý tvůj pejsek je fešák!
    Jo, a ty polštářky se ti moc povedly, to se bude pejskům hajinkat...
    Krásný víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Heli,
    no ten náš bígl je hodně přerostlý bígl :D má přes třicet kilo a je to taková přítelova flekatá kravička ;) ale nikdo to nechápe, ostatní štěňata z vrhu jsou normálně malá, jenom to naše tele se takhle přepapalo... tak nafoť toho vašeho fešáka :))
    Ten druhý je můj, je to kříženec kokra s pudlem - teď je čerstvě ostříhaný na knírače, jinak je hrozně moc chlupatý jako ovečka... no, miluju ho :)) je takový muchlací mazel ;)

    OdpovědětVymazat
  3. No teda, vy ste sa ale krásne vynovili!:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. I náš biegl je celkem "urostlý", na gauči ti ho nevyfotím, když tam (náhodou) skočí, 1O minut luxuju...Moc se mi líbí, že mu říkáte kravička! A ten mrňous - myslela jsem, že to je nějaká rasa, kterou neznám...je moc roztomilej.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, jsem u tebe poprve a moc se mi tve veci libi. Jsi moc sikovna. Tesim se na dalsi veci, ktere budes vytvaret. Preji vam hodne stesti a sily s domeckem. Rozhodne hodne fot a pekne nam vse ukaz:)) Hezkou sobotu, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný blog,ráda se sem budu vracet.Pejsci jsou kouzelní.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. ZDAVÍM .DNES JSEM K VÁM ZAVÍTALA - VŠE MOC PĚKNÉ ,URČITĚ ZASE DOJDU . PARÁDNÍ VĚCIČKY A SUPROVNÍ HAFÁNCI .
    PĚKNOU ,UPRŠENOU ,NEDĚLI .

    OdpovědětVymazat