7. 5. 2010

Cedulky

Nikdy jsem si nepamatovala názvy všech těch kytiček (a LOPUCHŮ, jak říká eL), které doma máme. A když nějaké to kvítko onemocní, musím znova a znova složitě hledat, jak že se to vlastně jmenuje.. protože bez názvu ani pan Google neporadí, jak kytí vyléčit.
Tak jsem si narychlo vyrobila cedulky se jmény, abych si pak ušetřila čas a nervy. Taková maličkost, ale pro mě užitečná... :)

7 komentářů:

  1. Také jednoduché, ale ako dobre vyzerajú! Super! Ja práve riešim označovátka do záhrady k bylinkám, snáď sa mi podaria aspoň sčasti tak pekne, ako tebe:) Príma víkend Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Hej :)
    Gabi, z čeho je budeš vyrábět? Já bych taky nějaké potřebovala, ale smaltovat neumím a jediné, co mě napadá, jsou nalakované dřevěné kartičky... tak hledám inspiraci ;)
    PS: Taky přeju hezký víkend - my zítra opravujem střechu, bouráme přístěnek a stavíme plot, ufff :P

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné nápady, já jsem unešená...a moc se mi líbí Tvůj (jestli mohu tykat) humor a nadhled, který je cítit z každé věty...to mám ráda, sem se budu určitě ráda vracet :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Heli, tykání je jasňačka, vždyť ještě nemám ani čtvrt století :D
    A humor s nadhledem? Mno, zatím mě neopustili, snad mi ještě dlouho vydrží... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Helenkou, nevím, co je lepší - jestli fotky vašich prací nebo vaše mini fejetony. Ráda si je čtu.
    Pěkný víkend, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vieš čo, mám chuť kombinovať viac druhov označovátok, i tak nemám nejakú oficiálnu bylinkovú záhradku a nemám ich na jednom mieste. Myslím, že k najmenším by som použila nejak upravené lekárske paličky, k väčším rozmýšľam nejakú drevenú tabuľku na paličke... Je to v riešení:)G.

    OdpovědětVymazat
  7. To je výborný nápad. Hezké i užitečné zároveň! :o)

    OdpovědětVymazat