26. 5. 2010

Čtecí koutek




Dostali jsme sedačku. Není nová ani stará, rozbitá nebo nepoužitá... ležela dlouho v Domě dětí, občas si na ni někdo sedl nebo lehl... v Domečku ji vyčistili a kamarádka nám ji nabídla (asi chápe, že dva lidi před svatbou s hypotékou na dům si novou nemůžou dovolit). Takže eL jeden večer vzal strejdu Té, půjčil si z práce velký vozík a přivezli toho krasavce k nám do Roubalky.
Gaučík má na šířku skoro 3 metry, takže se vlezl jen na jedno jediné místo - podél nejdelší stěny v kuchyni. Takže stará malinká pohovka byla odstěhována do patra, které se rekonstruuje a velký pokoj zatím slouží jako skladiště, a gauč se uvelebil v nejrušnější místnosti. Za ním v rožku zbylo tak 30 cm místčka, taková dlouhá nudle... tak jsem tam strčila ratanovou policovou skříňku, vedle ní moji novou vyaukřenou stoličku s benjamínkem, ukradla přehoz z naší postele... a bylo zařízeno :)
Protože jsem druhý den ráno odjížděla na pár dní do Německa s dětmi na skautské setkání, jen jsem do poliček naskládala pár věcí, co mi zavazely v kuchyni - jenže pak jsme si s eL sedli do gaučíku a nemohli se donutit vstát :) a pejsci to samé, Lenny neustále spí s hlavou na opěradle! :D
Takže mám radost, protože konečně máme příjemný čtecí koutek i s lampičkou... takže už jen přebalit knížky a můžu se po večerech flákat u čajééééé!!! ;)
Jo, a taky jsem konečně splichtila nástěnku ze starého okenního rámu a uspořádala kytí na okně.
Takže to jsou naše novinky - začínáme teď docela intenzivně svatbovat, ať nám ostatní zamilovaní nevyfouknou třeba místo pro rodinný oběd nebo ať mi v Chebu stihnou ušít šatičky... no to bude ještě legrace! :D

12 komentářů:

  1. Jé, júúúj, blahoželám k svadobným prípravám. Ja si na to obdobie spomínam ako na veľmi príjemné, ale aj tak trochu hektické a tak trochu sem tam nervózne- ach tá rodina!:))))
    Nástenka - výborný nápad, kútik - vyriešila si ho skvelo, okenný parapet - príjemné sa len tak zahľadieť, len mi prezraď aký účel plní nočník na poličke?:))))))
    Príma dníky Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Gabííí, nočník čeká na kvítí :))) zatím v něm leží dřevěné podložky pod hrníčky. Mám ještě jeden nočník, mám v něm Amaryllis, ale do tohoto zatím nemám co dát, takže jen čeká a čeká... brzo pro něj něco vymyslím ;)

    OdpovědětVymazat
  3. A možno, že bude čakať a čakať a čakať, kým naň jedného dňa nesadne malá riťuša vášho bábenka:)))
    Po dlllhej dobe u nás svieti krásne slniečko a ja mám zrazu náladičku, že je to až podozrivé...:)G.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Veve,

    koutek je parádní a moc se mi také líbí nástěnka, jak stačí obyčejný starý rám a výsledek je ohromný.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. juj, to mě ani nenapadlo, že bysme nočník použili jako nočník :D
    u nás se mračí :( teď jsem byla 4 dny v Německu a tam bylo tak nádherně, že se mi ani nechtělo domů do toho deště :/
    asi půjdeš na zahrádku, viď?

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som z toho hafka celá paf paf :) Náš nebožtík kokrík mal uzurpované v obývačke kreslo len pre seba a svoje chlpy a rovnako keď spal, namiesto vankúša si hlavu podkladal opierkou.

    Páči sa mi okenný parapet, povedala by som, že má ducha :)

    Ach svadba, čo to je? Kedy som to riešila? počas trvania prvotnopospolnej spoločnosti? :)))

    Krásny deň prajem,

    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Či pôjdem? Som vonku každú minútku, kedy to len ide:)) Teraz som dokončovala obedík, tak som stíhala aj k PC odskakovať, ale inak, čo najviac von, von...:)G.

    OdpovědětVymazat
  8. Veve, tak nevím, co mám chválit dřív - krásné kousky na polici, super nástěnku nebo rozkošného psa...A taky blahopřeju a přeju hodně sil a pevné nervy k svatebním přípravám.
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, děkujem vám všem k blahopřání a reakcím na článek, hezky se to od vás čte :)
    teď už jen aby se to počasí umoudřilo, na západě je fakt škaredě :(

    OdpovědětVymazat
  10. Kouteček je parádní a jak vidím i pejskům se v něm líbí.Nástěnka je super a celkově to vypadá moc hezky.Taky čekám,až se to počasí konečně umoudří,na jihu je taky škaredě...

    OdpovědětVymazat
  11. POHODIČKA DÝCHÁ ZE VŠECH FOTEČEK .
    TAKY JSME TAK KDYSI ZAČÍNALI .
    NÁSTĚNKA JE SUPER .
    PŘEJI MOC LÁSKY ,RADOSTI A ELÁNU DO DALŠÍCH KRÁSNÝCH ZAMILOVANÝCH DNÍ .
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,tohle je ma prvni navsteva a moc se mi tady libi:)Sedacka na fotkach vypada,jak kdyby na tohle misto odjakziva patrila a cely "koutek" i z drimajicim pesanem vypada naramne pohodove.Preji pekny den,Monika.

    OdpovědětVymazat