5. 5. 2010

Jarní tvoření

Tak mě to zase popadlo... tvořit musím přes den, večer už na to pořádně nevidím a vlastně mě pak ani nic kloudného nenapadá. Včera byl eL nemocný a zatímco spal, já jsem vedle v kuchyni kolem sebe máchala štětcem a jehlou. Psi na to koukali docela vyjeveně, pak ale radši zalehli po pelíšku. Já jsem si přitopila a za chvíli bylo hotovo...

Srdíčko na hlavní dveře domečku

Štítky na dveře od koupelny a záchodu

5 komentářů:

  1. Jejééj, som rada, že môžem byť na začiatku tvojho tvorivého blogovania:))
    Poviem ti, teda tie označenia dverí sú úplne vymakané! Okrem výborného nápadu oceňujem aj precízne vypracovanie a spojenie materiálov. super, super, super. Zdá sa, že nie som poslednýkrát na nákuk:)Príjemné vytváranie domova. Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :) a musím říct, že ten tvůj chlebík vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Veverundo, moc vás vítám mezi blogařky (ode mě to sedí, začala jsem asi o 3 dny dřív, než vy), ale dobře vím, že je potřeba počáteční podpora.
    Přeju vám hodně sil a nápadů při tvoření domova a doufám, že se s námi o ně podělíte
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, děkuji :) a koukám na tu slánku, co jste ulovila v bazaru - je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat