31. 5. 2010

Motaná srdíčka


Dneska jsem vstala strašně brzy (a proto mám už teď hlad!), takže snad ten čas nějak smysluplně využiju. Udělala jsem pár reportů do práce a pak se vrhla na tvorbu svatební výzdoby. Až jsem se divila, jaká krása může vzniknout z obyčejného drátku... srdíčka použiju na svatební tabuli a jestli to dobře dopadne, budou nám doma připomínat náš velký den :)

Jo, a včera večer jsem měla strašnou chuť na vyšívání... kanava se válela ve skříni a v šitíčku jsem objevila dvě prastaré bavlnky ještě ze střední školy - jenže oranžovou a žlutou se mi fakt vyšívat nechtělo, takže chuť zůstala potlačena a já budu muset vyjet do města vykoupit galantérii :D hlavně se tam musím juknout po stužkách na oznámení, jsem totiž strááášně náááročnááááá ;)

7 komentářů:

  1. Milá Veve,krásná srdíčka.Marťa

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, ráda si chodím k tobě počíst! I podívat! Srdíčka jsou úžasná, výborný nápad na svatební tabuli. Moc ti přeju, aby bylo všechno podle tvých představ, krásná nevěsta, to je hlavně spokojená nevěsta!
    Pěkné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. TO JE PĚKNÉ POKOUKÁNÍČKO . SRDÍČKO JE VELICE POVEDENÉ .
    U NÁS LIJE A JE OSPALÁ NÁLADA .
    TAK SE MĚJTE HEKY .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. No teda! Ja už v kostiach cítim, že vy budete mať celkovo prekrásne svadobné aranžmá, júúúj!:)
    Ja som zas vyrábala naše svadobné oznamká vlastnoručne, kus po kuse. Vždy, keď nejaký kus papiera letel cez izbu, vedela kamoška, s ktorou som bývala na podnájme, že hup, opäť nepodarok. A bolo ich dobre vyše 100ky:)))To boli časýýýý:)))
    Ozaj, deva spanilá a kedy ten čas "Č" nastane?Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, my je taky víceméně vyrábíme vlastnoručně - objednali jsme šíleně drahý papír, který eL v práci vlastnoručně potiskne... já pak navrhnu raznici a budu u něj razit srdíčka do toho překrásného papíru... teď vybíráme ještě stužku, kterou budu na ta oznámka vázat a lepit na ni ta vyražená srdíčka.... no, až to bude, tak vyfotím, zatím máme jen prototyp a ten prý nesmím nikde zveřejňovat :D
    Bohdo, tady lije jako z konve a je tu taková zima, že i jít s košem jsem se přemlouvala skoro hodinu :/

    OdpovědětVymazat
  6. Srdíčka jsou opravdu moc pěkná. V jednoduchosti je krása :o) Dívám se, kolik máme podobných věcí - konvičku na mlíko ve čtecím koutku (já ji mám ale v modré barvě) a pudingové formičky jako svícínky. Asi máme stejné nápady :o)

    OdpovědětVymazat
  7. :-) Skvělé...fandím Ti Veve...Přemýšlím...jak by vypadal bílý či potřebný korálek uvnitř srdíčka? :-) :-) PS: Už se pomalu taky začínám řadit k těm, které zdobí svůj dům. :-) (stejně praštěná žena.) :-)

    OdpovědětVymazat