6. 5. 2010

Našim pejskům...

Nad postelí nám docela dlouho visely prázdné ořechové rámečky... teda jeden byl prázdný a v druhém byla umístěna má vodovková patlanice.
Dneska jsem se na ně zase koukla a protože jsem chvíli předtím hledala na netu české fonty, dostala jsem nápad! Zalovila jsem v paměti a vytáhla dvě nejlepší hlášky, které kdy byly řečeny na adresu našich dvou čtyřnohých miláčků - pár minut u počítače a bylo hotovo :)


Tak doufám, že se vám líbí aspoň z části tak, jako mě. Já jsem z nich totiž doslova nadšená ;)

8 komentářů:

  1. teda holka, jen co si člověk zvykne na jeden tvůj blog, už aby si zvykal na další... ale jak tu tak na to koukám, stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Výborný nápad! Vyzerá to dost dobre:)
    Prosím ťa, ako sa dopátravaš k fontom voľným na stiahnutie? Mne sa veľmi páčia scriptové a tie moje 4-5 už mám dosť okukané:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Upí, tamten nějak skomírá, asi ho zruším ;)

    Gabi, no záleží jestli pro osobní použití nebo komerční.. s diakritikou jsou dobré ceskefonty.cz, jinak přes downtr.net a kde co najdu, je to různě...

    OdpovědětVymazat
  4. Báječný nápad - perfektní realizace! Moc se vám to povedlo - a ty hlašky - s pejsky si člověk užije...
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Len pre osobné samozrejme. Niečo som si už našla, vďaka za tipy. G.

    OdpovědětVymazat
  6. Veve, to je moc krásné!
    A ta fotka s nápisem My homemades!!! Krása fakt že jo!!!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je super. Alespoň bude návštěvám co vysvětlovat :o) p.s.: Pejsci jsou krásní!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to mně dostalo. Skvělý nápad.
    ....a hafani jsou prostě nádherní.....

    OdpovědětVymazat