9. 5. 2010

Sedmikrásky

Dnešek byl vskutku pracovní - překládání střechy, natírání plechů, šmirglování planěk, odvážení bince do sběru a na technické služby, a hlavně to nejdůležitější - bourání přístěnku. Fotek v nasazení mám hodně, ale pořídila jsem i jednu hladící...
Přeji tedy všem maminkám, ať to slunko svítí co nejčastěji...

5 komentářů:

  1. Milá Veverundo, tak koukám, že jste měli sobotu v čilém pracovním ruchu. Děkuji za krásnou fotku i přání, a protože, jak jsem pochopila, jste jen o pár let starší než moje dcera, navrhuji tykání.
    Krásnou neděli, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veve, hned jak jsem viděla tuhle fotku na fcb, hned jsem si říkala, jak by se šikla na blog a ona je tu ! Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotka, opravdu oku lahodící...Hezkou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky všem... :)

    Heli, jsem ráda za tykání - teď už aspoň nemusím rozlišovat, které Helči tykat a které Heleně vykat :)))

    Včerejšek byl opravdu vyčerpávající, dneškem to pokračovalo... ale udělali jsme kus práce - díky Bohu za kamarády... ;)

    OdpovědětVymazat