9. 6. 2010

Narozeninová pohoda

Miluju červen! Kvůli kopretinám, teplé suché trávě a hlavě - kvůli narozeninám ;) už mi táhne na čtvrtstoletí, a protože jsem se chtěla vdávat před tím, než mi bude 25, musí to prostě v říjnu vyjít (řekněte to, prosím, někdo ženichovi!)... :D


Konečně jsem se donutila kvůli nedělní narozeninové návštěvě vyprat záclony. V obýváku, kde zatím i spíme, byla dlouhá strašně hustá záclona se zelenými závěsy... působilo to nehorázně těžce, tak jsem vzala ručně háčkované lemy a našila je na krátkou jednoduchou záclonku, co jsem dostala od skorotchýně (prej ze školky). A voalá - super změna! :) sice nám je trochu vidět do domu, ale žaluzie to jistí ;)



Taky jsem nástěnce v kuchyni nad sedačkou přidala kamaráda - naštěstí má stejný rozměr a je úplně stejně zničený :D


Jo, a bazalce se docela daří, i když jsem ji ještě nepřesadila.... za chvilku bude mít své místo u závažíček na poličce :)


Takže přeju všem hezký prostředek týdne (ať se nezkazí to počasí!) a na závěr jednu psí odpočívací...

10 komentářů:

  1. Ženich si dá jistě do října říct :o))
    Krásné květinky a nádherná záclona, prostě parádní fotografie od vás! Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. No, on už si říct dal, teda spíš si řekl o mně - teď jenom aby mi v tom říjnu neutekl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nástenky, závažia, záclonka, drevený macko, krásne detaily.

    Najkrajší detailík pre mňa je ten chlpatý. Tomu posielam vzdušné cmuky :)

    ...a pozdravujem skoronevestu :)

    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Dakujem :) drbu ho za usima, potvurku jednu chlupatou ;)

    OdpovědětVymazat
  5. MOC HEZKÉ FOTEČKY . LUČNÍ KVÍTÍ A TRÁVU VE VÁZIČCE MÁM TAKY RÁDA .ZÁVAŽÍČKA ,ZÁCLONKA A NADEKOROVANÉ RÁMY KRÁSA .PROSTĚ TO MÁTE DOMA MOC PĚKNÉ .
    ŘÍJEN JE KRÁSNÝ MĚSÍC ,TAK MOC PŘEJI AŤ VÁM TO VYJDE .
    NÁŠ PEJSEK ZDRAVÍ VAŠEHO PEJSKA .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Veve, než jsem stihla komentovat, tak mě mnohé dámy předběhly, takže budu opakovat - záclonka je kouzelná, letní, nástěnka a její kamarádka super, na stole máš krásnou kytici, i bylinky ti rostou, kam by ten chlap utíkal, když má doma takový poklad!
    Krásné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Veve,co mám říct.....vše řekly už předemnou.Ta záclonka nemá chybu je boží a ostatní fotky jsou kouzelné a krásné.A ten chlap neuteče nebojte...kam by utíkal,u Vás je tak krásně je tam cítit domov.Přeji Vám krásné a slunečné dni....Marťa

    OdpovědětVymazat
  8. Milá slečna, máte to doma mooooc krásne a útulné a verím, že to tam tak budete mať, aj keď budeš mladá pani:) Tak krásny jún, naplnený nádhernými okamihmi. Gabi

    OdpovědětVymazat
  9. Jee....preji vse nejlepsi k narozeninam i ke svatbe:))) Jana

    OdpovědětVymazat
  10. to stihnete, taky jsem si dávala předsevzetí že před 25 a vyšlo to, tak Cupíka popožeň a všechno bude :)
    No a záclonka.. úúžasný, o takové sním !

    OdpovědětVymazat