27. 8. 2010

Pro nejbližší


Dostali jsme od súseda rybíz. Vyšlo na buchtu aj na sirup. Buchta se snědla ještě večer, sirupu bylo ani ne 1,5 litru. Tož jsme velkou flašku nechali stát na kredenci, že ji vypijem, než sa zkazí. A udělali jsme tři malé protekční minisirúpky pro rodiče, babičku a kamarádku Martu, od které jsme dostali malý protekční meruňkový minidžemík.
Když jsem dneska ráno pozorovala naši zadní zahradu, umínila jsem si, že na příští rok přibudou aspoň tři další rybízy. Je to fakt dobrota!
Mmch, černí súsedi jsou asi na dovolené. Ženská neřve a nikdo nechodí na návštěvy. Jaký klid najednou!!! :)

12 komentářů:

  1. Zrovna dělám pečený čaj, ale tvoje minisirupky vypadají náramně! Rybíz je bezvadné ovoce, doporučuji stromkový, lépe se pod ním udržuje a dobře se sklízí. Nemůžu si je vynachválit.
    Užívej klidu, pěkné dny.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Mám rada podobné darčeky sú také naozaj osobité a jedinečné:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké dárečky. Musí to být veliká mňamka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veve, sirup je určite výborný. Vlani som takto poslala rodine protekčný bazový likér a už sa ho dožadujú. Skvelá je aj ríbezľová bublanina. L

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, bublanina byla včera :))) a všechny keříky máme stromkové, kvůli pejskům.

    OdpovědětVymazat
  6. URČITĚ VÝBORNÁ POCHOUTKA ,KTERÁ VYPADÁ KRÁSNĚ .
    UŽÍVEJTE KLIDU A POHODY A PŘEJI VÁM, AŤ JE TO TAK STÁLE .
    PŘÍJEMNÝ DEN .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Černý rybíz já ráda, černé súsedy ne ..
    A dokud je klid.. okna dokořán a nasávat poslední záchvěvy letní vůně..
    E.B.

    OdpovědětVymazat
  8. Kruciš, venku je klid a zrovna je taková zima, že se nedá nasávat pozdní letní pohoda skrz otevřená okna... :D

    OdpovědětVymazat
  9. Takovýhle rozkošný dáreček by mi taky udělal radost! Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Veve, pozývam Ťa u seba do hry... Také malé zamyslenie sa nad príjemnými vecami. L

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé já jsem takhle letos dělala pampeliškovej med. Vyrobila jsem si cedulku, nascenovala, namnožila a udělaa asi 20 tykových protekčních medíků...bohužel však už jsou všechny pryč, rozdali jsme je na dřevobrigádě :-)
    Ale máte to hezké!
    Tak třeba příští rok můžeme povyměňovat :-)
    (my máme rybízů 5 keříků a je to žůžo!)

    OdpovědětVymazat