7. 9. 2010

Deset věcí, které mám ráda...

Mám ráda, když jsem milována a můžu milovat.

Mám ráda naše dva chlupáče a jejich vylomeniny.

Mám ráda své přátele, skauty z habartovského Klubíčka.

Mám ráda náš domov.

Mám ráda, když se můžu vyfintit a cítit se jako žena.

Mám ráda, když natrefím na dobrou knihu.

Mám ráda starý nábytek a jeho vůni.

Mám ráda, když překonám svůj strach.

Mám ráda tvoření, vyrábění a opravování.

Mám ráda pocit, že jsem udělala kus práce.

K této hře mě pozvala Lusikka z mého nejoblíbenějšího blogu Čertíkoviny. Přestěhovali se ve stejnou dobu jako my, řeší stejné potíže, opravy a trampoty. A obě doufáme, že jednou budeme mít krásný domov.

I když pravidlem hry je pozvat 10 přátel, já jich s dovolením pozvu jen pramálo:

Moje kamarádka z dětství, Gralińka.
http://www.gralinka.blogspot.com/

Gabka, která má hrůzu z vody stejně jako já. Sice ji už pozvala Lusikka, ale co ;)
http://gabkinblog.blogspot.com/

Pravidla hry:

1. Uveď, kdo tě do hry pozval.

2. Vyjmenuj 10 věcí, které máš ráda.

3. Prostřednictvím komentáře pozvi do hry dalších 10 osob.


8 komentářů:

  1. Krásná zpověď!
    Měj pohodové dny, přípravy u vás asi vrcholí, tak úpevné nervy!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, s potešením čítam Tvoje obľúbenosti a dúfam, že Ťa budú obklopovať a tešiť naďalej a v hojnom množstve! L

    OdpovědětVymazat
  3. Ja si myslím, že základ máme všetky spoločný - veď podľa toho vnútorného vyžarovania sme sa tak aj našli tu vo virtuálnom svete a záleží od momentálnych okolností, toho, čo prežívame a kto na nás práve najsilnejšie vplýva, ako dokážeme to najaktuálnejšie naj vypichnúť spomedzi všetkého. Teeeda, dúfam, že je to aspoň trošilinku zrozumiteľné:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky jsi to napsala. A je moc mile, ze jsi si dala praci a pridala osobni fotografie. Dodavaji tomu uzasnou atmosferu. Ta prvni fotka je proste nadherna.
    Preji ti hezky vecer, Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotografie, krásné desatero!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veve, Tvoje zveľaďovanie si zaslúži ocenenie, máš ho u mňa ;-) L

    OdpovědětVymazat
  7. Veve, tak zajtra držím palce, nech je vysnívaný deň naozaj ako sen:)Gabi

    OdpovědětVymazat