30. 11. 2010

Barevná paleta do obýváku a kuchyně

Na jaře to doufám vypukne... vyměníme kotel, předěláme topení, vybouráme příčku, vyměníme okna a dveře, položíme podlahy. Jen v přízemí. Na víc určitě nebudou peníze.
Ale já nezahálím a už vím, jak bude spodek vypadat :)


Tak tohle se mi líbí opravdu hodně. Jenže v obýváku nebude dostatečné denní světlo, proto zvolím světlé dřevo.


Jo! Lahoda! Klidně do kuchyně. Jenom se asi umaluju k smrti (tuhle tapetu určitě neseženu).


Hmmm.... moc bílé. Ale jinak příjemné. A chybí mi tam zelená ;)


Óóó, tak tohle... tohle je paráda. Ještě by to chtělo podobný prostor.. :(


Pracovna bude tlumenější, s převládající olivovou. Už se na ni těším!


Dobrý výběr barev - ale na můj vkus už moc "kudrlinkovaté". No, uvidíme, jestli nedopadneme stejně.


Jáááj, dala bych si říct! Polštář vyrobím, křeslo opravím, vázu snad seženu... a ošatky? Aukro to jistí ;)


Tak schválně, za rok si řekneme, jak vypadá krutá realita!

Hezký den Vám všem, V.

7 komentářů:

  1. Moc příjemné barvy!
    Já u nás zatím barvy moc neřeším, jelikož náš dům má docela historii a ducha, myslím, že to bude složitější...teď se snažím jen intenzivně vnímat dům jako celek(ale stejně budu asi inklinovat k bílé...).
    Rádi bychom jeli na otočku do Šabiny, tak se ještě ozvu, ale bojím se, že nebude moc času, ale aspoň tu hodinku na čaj zkusím vyšetřit. Vypadá to zatím na příští týden.

    Jinak na jaře snad pobudem s Emou u prababičky dýl, tak naplánujte nějakou brigádu, seženu malý montérky a pidi rukavice a přijedem ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééééééééééé :) tak dej příští týden vědět :)))

    Žádné montérky, pěkně si uděláme odpočinkový víkend!

    No, já bych to stejně u vás tipovala na klasiku - přírodní dřevo a bílá + sem tam veselé barvičky (oranžová, červená, žlutá, ...). A pošli ňáké foto domečku a kuchyňky, jsem to pak už neviděla, co se Emík narodila... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak to je nádherný a jak útulnýý. To jsou ale barvičky! :)) Nálada se z toho zvedá nahoru. :) Jen tak dál, super článek a bezva blog!! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou jsem narazila na Váš blog ... moc moc příjemné místo k pokoukání :)

    A máte vybrané moc krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  5. tú tapetu z druhého obrázku je hádam možné kúpiť tuto
    http://www.casadeco.com/site/dproducts.htm#
    je potrebné preklikať sa dole na posledný obrázok

    možno sa s nimi bude dať skontaktovať a kúpiť to

    OdpovědětVymazat
  6. Áááááááh!!! Díky, Feri!!!! :)

    OdpovědětVymazat