23. 11. 2010

Konvice a konvičky

Nutně potřebuju čajovou konvici. Jenže najít tu, která by odpovídala mým představám, je nemožné. Chci porcelánovou s nerezovým dnem a vložkou, aby se vychladlý čaj dal dohřát na sporáku. A ještě by měla vypadat dobře.
Asi skončím u nějaké s podstavcem na čajovou svíčku (a to je tak moc, prosím, nesnáším). Anebo dohřívání oželím a pořídím si nějakou echtovní. Holt ten vystydlý čaj budu muset ohřívat jinak.

A moje tipy?

Jednoduchá porcelánová konvice z kolekce East meets west, 269,- Kč
Levná, za tu cenu dobře vypadající, plnící svou funkci. Ale já chci něco víc..


Nerezová konvice z kolekce Asia (Blomus), 1 937,- Kč
Funkční, nadčasová, nepředražená. Byl by na ní vidět každý otisk (těším se na chvíli, kdy se technologie neoťapaných ledniček a mikrovlnek přenese i na drobné domácí spotřebiče a nádobí).

Puntíkatá PolkaDot konvice od designérů Maxwella a Williamse, 299,- Kč
Miloučká, ženská a zatraceně levná. Ale nehodí se mi do koncepce budoucí kuchyně.

Čajová konvice od Thomase Lofta (Rosenthal), 2 915,- Kč
Nádherná, originální a zatraceně drahá. Tu mi ani Ježíšek nepřinese.

Konvice STAUB, 3 695,- Kč
Nádherná grafitově šedá konvička. Jasný favorit. Proč já se musím vždycky zamilovat do těch nejdražších věcí??

Konvice By Inspire (dekor Grass), 501,- Kč
Krásné linie, nádherný tvar. Škoda, že se vyrábí pouze s dekorem.

Takže buď se smířím s hezkou, ale tuctovou konvičkou z IKEA... nebo budu dál hledat.

A co vy? Nějaký horký tip? :)

4 komentáře:

  1. U mě by určitě vyhrála modrá puníkatá nebo ta pod ní ve tvaru konvičky :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak třeba ti ji Ježíšek přinese :)

    OdpovědětVymazat
  3. tu konvici thomas/rosenthal mame (ale tu vysokou a s dekorem), byly uz ve sleve, naposled jsem to zahlidla v hatich s 70% :) cela ta kolekce je moc prijemna, mam par kousku :) ale vim, ze jezisek uz donesl jinou, takto jen tak pro zajimavost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta sleva musela byt vic nez prijemna :)

    OdpovědětVymazat