8. 12. 2010

Miku Miku Mikuláááš přišel s čertem na guláááš...

Náš první Mikuláš. Teda né úplně první, ale první v domečku. Tenhle prosincový víkend jsem jako většina ženských v republice strávila pečením cukroví a upratováním. A protože jsem byla celou neděli sama doma, přišel Mikuláš až v pondělí.

Bylo to moje první kynuté těsto a taky podle toho vypadá (nenakynulo, protože jsem se přehlédla a místo 2 dkg sádla tam šoupla rovnou 20). Ale chutná docela dobře! :)

Perníčky se ale povedly na jedničku, stejně tak linecké a kokosové tyčinky.

A pejsci? Ty nějaký Mikuláš nebo nedejbože čert vůbec nevzrušoval...

Hezký den, V.

2 komentáře:

  1. Veve, teda takých panákov som ešte nepiekla! A kysnuté cesto milujem, lenže potom kysneme tiež :-)
    Muselo to krásne u vás voňať...
    L

    OdpovědětVymazat
  2. Jakých panákov?? To jsou čerti! :D
    no jo, ono to moc poznat nejde :) sice voněly, ale zkazila jsem recept, takže se strašně rozlili do šířky... ale počkej příští rok, to budou určitě povedení! :)

    OdpovědětVymazat