27. 3. 2011

Jaroooo :-)

Mám ráda víkendové snídaně. Hlavně ty sladké :-) A taky mi vyhovuje, že mi můj muž uvaří oblíbený jasmínový čaj s medem a vytasí se nějakou buchtoidní dobrotou.


Od naší úžasné svědkyně jsme jako svatební dar dostali plechovku bio kakaa a poukázku do Naoka. Ano, přesně tak, pořídili jsme tedy mojí konvičce kamarády - dva hrníčky bezucháčky, dvě mističky a dva talířky.
Jsem přímo nadšená a barvy do naší nové kuchyně jsou tedy zpečetěny ;-)


A aby to jaro bylo znát už i u nás, včerejší snídaně byla velikonoční. :-)


Jo, a kromě toho, že si můj muž pořídil mravence, tak nás na okně navštěvuje ještě jedna potvůrka...


Hezké jaro :-)

3 komentáře:

  1. I já miluji společné víkendové snídaně a jen přitakávám ty sladké nejvíc :o)) U vás je po ránu krásně, moc krásný čajový servis a ty dobroty - mňam :o)) Pěkný den, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten servis je fakt kouzelný, ani se nedivím, že ti tak chutná :)
    Jinak my máme nejradši cizrnové lívance s brusinkovým sirupem...už se těším, až vás někdy pohostím Cupáčci!

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, škoda, že víkend je jenom jednou za týden :-(

    Kvíťo, šak my přijedem, neboj :-) musíme zas pomuchlat Emouše ;-)

    OdpovědětVymazat