8. 4. 2011

55+55=110

O víkendu slavíme dvě jubilea. Teta a teta mají každá 55, takže jedeme na rodinnou usedlost na Vraným a pořádně to oslavíme. Na FaceBooku se už objevují hlášky typu "Hujerovic z Prahy hlásí účast" nebo "Máme nachystaný vítač, dělič a štěpič" (...modří vědí).

Na mě padl úkol uplácat dva dorty. Nejsem pekařka, takže největší problém pro mě byl správně upéct korpusy. Ale co, chybky se zakryly krémem a zdobením ;-)

Pro jednu tetu vznikl dort kokosový s hruškami a mandlemi. Knoflíky proto, že teta má v Praze firmu na šití pracovních oděvů.

Druhé tetě vezu čokoládový dort s broskvemi. Její vášeň pro kočky je až obdivuhodná...

Jsem zvědavá, jestli budou mít radost. Sice jsem na většinu věcí šikovná, ale dorty už asi péct nikdy nechci :-)

Hezký víkend,
Veve

3 komentáře:

  1. Ahoj Veve,
    jsem na tom uplne stejne...chyby na dortech zaplacavam dekoracema:) Nicmene Tobe se povedly krasne!! Urcite udelaji hodne radosti.
    Hezky vikend, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, krásně tématické pečení! To budou tety koukat!
    Užijte si oslavu a měj se hezky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Díky díky - dorty sežrány, sudy vypity, všechno oslaveno. Tož dobré to bylo :-)

    OdpovědětVymazat