18. 4. 2011

Hořčice a bříza/buk/dub


Ono to zas tak lehké nebude. Barvu do obýváku vybranou mám, jenže ten nábytek... nemůžu najít nic, co by k sobě ladilo dřevem. Jednou je to bříza, pak zas buk, jindy dub... ach jo :( Ikea by mohla trošku sjednotit materiály. :)
Tak kdybyste narazili na pěkný stylový nábytek, barva bílá/dřevo, s nádechem retra a v nižší cenové relaci, dejte vědět. Jinak budu muset najít truhláře!

7 komentářů:

  1. Veve, až budeš hledat truhláře, zkus nábytek KNY, nedělají jen "selské", spokojenost maximální, šroubů minimálně..
    http://www.nabytekkny.cz/masiv/lavice?page=1

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip :-) ty lavice vypadají dobře - zatím se mi nedaří vyždímat v kuchyni dost místa na jídelní stůl s židlema, tak možná toto je milé řešení.

    OdpovědětVymazat
  3. Lavici od nich mám s velkým úložným prostorem( větším než běžně dělají. Později vyfotím a hodím na svůj blog ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám skvělou zkušenost s tímto truhlářem http://truhlarstvikolar.cz/fotogalerie.php ale je od hradce, ale dělal nábytek i pro moje zákazníky v Praze.

    Jinak kombinace, kterou máte vybranou je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky díky, až to bude aktuální, napíšu si o reference :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fajné to máš, fajné, kdy můžeme dorazit vegetit?

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmmm... do nového? Tak to asi tak za rok :-(

    OdpovědětVymazat