1. 5. 2011

Konečně víkend doma!

Po delší době jsme zůstali na víkend doma. Na zahradě kvete plno sedmikrásek, dokonce i těch uměle vysazených.

Objevily se i pampelišky a pomněnky (mimochodem, v dětství jsem měla pomněnkové náušnice a mám je schované dodnes, možná je začnu z nostalgie zase nosit). Obojí jsem přenesla i k nám na kuchyňský stůl.

Muž se dneska vrátil domů z hlídání májky v 6 ráno, a zatímco celé dopoledne spal, já a kamarádka Marta jsme ze zbytků dřeva sbily kompostovač. Po poledni se probral i muž a na oběd jsme si ugrilovali špízy - povšimněte si starého slunečníku, který chránil mého muže od alkoholového bolehlavu ;)

Poslední foto je jenom taková momentka:
Muž: "Lenny, pšššššt!"
Lenny: "Já to nebyl!"
Snoopy v pozadí: "Chachááá, a máš to!"

:-)

2 komentáře:

  1. Príbehy z jedného domu, alebo aké príjemné domáce rozprávanie:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Takové malé kytičky a tolik krásny udělají!! A ta poslední fotka a komentář jsou super...;) Krásný den přeji. :)

    OdpovědětVymazat