8. 8. 2011

Švédský česnekový dressing


Je to hrozně jednoduché a přitom vynikající.

Potřebujete:
1 kelímek zakysané smetany
2-3 menší stroužky česneku
trochu bazalky /nejlíp čerstvé/ nebo jiného oblíbeného koření
sůl

Česnek utřeme najemno a smícháme se smetanou. Můžeme zředit lžičkou mléka.
Osolíme a přidáme dle chuti nasekanou bazalku.

Doteď to vypadá docela česky, ale teď bacha: buď dressing použijte na jakýkoli zeleninový salát nebo k masu, já ale doporučuji vmíchat sladkou kukuřici /bez nálevu/ a dát na talíř jako přílohu hned vedle brambor /a brusinek ;)/.
Štiplavá chuť česneku a sladkost kukuřice vytvoří zajímavou kombinaci, které jsem přišla k čuchu aj já - zarytá odpůrkyně kukuřice!

4 komentáře:

  1. Jsem typ: Masařka. Tedy zcela opačný protipól Gralińky :) Ale dressing zbožňuji na salátu, na masu, na bramborách, .. prostě na talíři. Takže děkuji za TIP !!!
    Jo a na těch Tvých talířích by mi chutnalo ještě mnohem více.

    OdpovědětVymazat
  2. Chichi, ještě máme trochu v lednici, eL na něj chodí potajmu v noci ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Fanstascic!
    Greetings from Poland :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Magda, try it! :-) Hugs, Veve

    OdpovědětVymazat