7. 8. 2011

Ze Švédska

Tak jsme zpátky z dovolené... sice byla krátká (5 dní), ale i tak jsme si celkem odpočinuli.

V plánu bylo Dánsko a Švédsko plus návštěva mezinárodního skautského jamboree v Rinkaby, takže pohodička. Jeli jsme autem, spali ve stanu na odpočívadlech nebo na pobřeží. Ve čtyřech, já jediná holka - takže jsem si to náležitě žívala ;)

Ochutnali jsme místní specialitky, obdivovali skandinávskou architekturu, vyráchali se v jezeře i moři, lezli po skalnatém pobřeží i nádherných kopcích....
Na naši první dovolenou fakt fajn!

Posílám jednu fotku ze švédského Malmö, kdy mě pobavil horní byt jednoho domu na předměstí... ty lampy v oknech mě prostě dostaly :)


2 komentáře:

  1. Veve, vítám tě doma! Jsem ráda, že sis užívala, přidej víc fotek, ať se můžeme alespoň pokochat :o)
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za přivítání :) fotečky musím probrat, sice jich není moc, ale dost jsem experimentovala s clonou a časem, takže se jich povedla asi tak třetina :D

    OdpovědětVymazat