12. 8. 2011

Změna sem, změna tam


Rekonstrukce přízemí se odsouvá na jaro. Do Vánoc chceme obkopat dům, udělat novou kanalizaci a přípojku vody i plynu, rozvést v patře nové rozvody topení, elektriky... a vlastně obě obytné místnosti v patře pomalu nachystat tak, abychom se do nich pak mohli nastěhovat a vrhnout se prozměnu na to přízemí.
Doufám, že na Vánoce ještě bude funkční kuchyň, už kvůli Štědrovečerní hostině!

Jsem blíženec, a protože blíženci musí pořád něco měnit, ukradla jsem naší staré kuchyni jedny dvířka. Myslím, že to bez nich vypadá líp :-D

6 komentářů:

  1. Určitě, super nápad, takové krásné nádobí by bylo škoda schovávat. Já taky pořád něco stěhuju, naposledy jídelní stůl, akorát jsem netušila, že je to tím, že jsem taky blíženec :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, teda to je plánů, ale výsledek určitě bude stát za to!! A s tou touhou něco měnit, tak to moc dobře znám...;) A to jsem prosím vodnář..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Veve, zdravím, závidím dovču ve Švédsku...hned bych jela :-). Jojo zažila jsem několik let Vánoce během rekonstrukce...ale vždy se to dá nějak udělat a navíc je výborný nějaký ty práce začít před svátky...ono to pak s blížícím se termínem 24.12. mnohem rychleji jde od ruky :-))).No ale ani naše kuchyň není stále u konce. Jsem taky blíženec , změny chápu a dělám stále a nádobí stojí zato být ukázáno. Přeji hodně úspěchů a pevné nervy !

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na realizaci dalších tvých plánů, a doufám, že je tady všechny uvidíme.
    Sice nejsem blíženec, ale měním něco neustále ;-).
    Tak ať se dílo daří!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Veve a všichni blíženci, jak já vám rozumím! Změny jsou pro nás prostě životní nutností. Po šestém stěhování, budování a novém zařizování interiérů, odmítl zbytek rodiny jakékoliv další změny. Já se teď vybíjím u klientů a měním jejich interiéry...
    Hodně trpělivosti a invence při vašem budování:-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je plánů, tak at se vše podaří tak, jak má...

    OdpovědětVymazat