19. 9. 2011

Lampa ze stativu

Už asi dva roky toužím po jedné lampě. Její cena se rovná mojí výplatě, takže jsem se rozhodla přestat snít a udělat si ji.


Koupila jsem starý stativ, v IKEA můj muž vybral krémové látkové stínidlo se skládáním a v oddělení výprodeje jsem vyhrabala objímku s kolébkovým vypínačem.

Doma už jenom stačilo najít trochu drátu, kleště a za 20 minut bylo hotovo!


Sice si říkám, že stínidlo mohlo být větší, tmavší a ne v kónickém tvaru... ale i tak máme krásnou originální lampu za 500,- sakumprásk! :-)

8 komentářů:

  1. Veve, lampa je parádní.
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Veve super nápad, krásný kousek z toho vznikl. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veve, jsi šikulka! A taky si vyfotila kravičku, už jsem ho dlouho neviděla :o)
    Hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Super !!! Jinak tohle stínidlo mám jedno doma a navíc .. :) Kdybys chtěla ..

    OdpovědětVymazat
  5. Další důkaz, že špetka fantazie,dobré nápady a trocha zručnosti je mnohdy víc, než naditá šrajtofle :-).Jsi šikula.

    OdpovědětVymazat