6. 10. 2011

Grafické šití


Strašně mě to baví. Dělám grafické koláže, z patternů a textur... a jakože je prošívám :-) dřív jsem takové dělala ručně z látek, jenže ty opravdu pěkné látky jsou pekelně drahé. Tak si je aspoň kreslím nebo někde stahuju :-)
Přikládám svůj poslední výtvor pro malého nemocného prince, jehož maminka dělá supr čupr dětské hračky. Tak ať se brzo uzdraví :-)

Ještě se pochlubím jednou malou grafikou - vyjadřuje setkání mně a mého muže, svatbu i stěhování...


A taky plánujeme malou rodinnou změnu, takže se pochlubím až v momentě, jestli to vyjde ;-)

9 komentářů:

  1. Malý princ je nadšený ! Děkujeme..
    Už si lámu hlavu nad tím, kde to nechám vytisknout :)

    Ale průvodce Vaším vztahem je úplně božovej, musí viset na zdi !!!

    Hořím zvědavostí, nenapínej !!

    OdpovědětVymazat
  2. Eli, písni mi mejla, pošlu ti to bez toho webu v rohu :-)
    Napínám bo ještě sami nevíme, jestli to vyjde ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. e.blascakova@seznam.cz
    Děkuji.
    Jako jsem mega zvědavá .. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuuj, že by sa manželík dal zlomiť vo veciach rodičovských?:))Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. To ne, v tom máme jasno, ještě rok počkáme :-) než se "zabydlí" v práci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to pak jedině že by se nechal zlomit k těm králikům a slepicím a ovečkám a...tedy domečku??? Moc bych Ti to přála!!! jinak krásné grafiky, jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  7. Přihořívá :-D sice v domku bydlíme už teď... ale rýsuje se velká zahrada i s pašíkárnou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda klobouk dolů, krásné grafiky! Můžu se zeptat jaký program používáš? Asi Photoshop? Oba moje tipy na tajemství tu už zazněly, a že by už opravdu něco konrétního, snad už jednou naťuknutého?!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Čári, používám Illustrator.
    A tajemství se týká bydlení ;-)

    OdpovědětVymazat