20. 10. 2011

Materiál na Vánoce


Přišla mi plsť. Dva odstíny tyrkysové, žluté, šedé a bílá. Budu tvořit ozdoby na stromeček, protože červeno-režné Vánoce mě pro letošek nějak neberou.

A co vy? Držíte se tradičních barev nebo je to u vás každý rok jinak? :-)

10 komentářů:

  1. Jsem klasik..
    Nejvíc bizare stromek měla má kamarádka, který byl ozdoben černými a křiklavě růžovými ozdobami, které místami doplňovaly malé "disko-koule".

    Ona je "díkybohu" typ, u kterého mě to nepřekvapí. Pravdou je, že já ač vypiju u vánočního pečení cukroví klidně i pár lahví rumu, na takový odvaz nemám KOULE :)
    El.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju disko-koule! Chci jednu do obýváku! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. každý rok jinak. letos plánuju papírové bílé vystřihované vločky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, ty jsme měli na naše první společné Vánoce... a byla to paráda :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou se snažím vymyslet něco nového a odolat těm plastovým hrůzám z Číny v obchodech. Ale vždycky se vracím k červené, kterou prostě miluju a k Vánocům mi prostě patří.
    El. :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  6. U mně vyhrála taky vlastní tvorba a protentokráte filc. Zůstávám u červené. I když, jestli se to dá nazvat tradiční vánoce, když jsou to "moje" první vánoce. :-) Tak tvorbě zdar!

    OdpovědětVymazat
  7. Ovčí Vánoce, letos budou ovčí, z česané vlny, možná trochu plstěné :-) Ev.

    OdpovědětVymazat
  8. Našemu vánočnímu stromku se všechny trendy vyhýbají. Zdobí ho staré ozdoby od babičky, letitá papírová dílka od dětí, ozdoby koupené na první společné vánoce...možná trochu nostalgické, ale nějak se mi nechce to měnit:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším na výsledek, určitě bude úžasný! Já se na výrobu vlastních ozdob chystám už od loňska, tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
  10. Na našom stromčeku väčšinou visí všehochuť. Základ tvoria sklené ozdoby, ktoré visievali na stromčeku už v časoch môjho detstva. Plus každý rok si spoločne kúpime zopár nových. Aby sme si tak postupne budovali "svoje Vianoce". V zbierke sa už nachádza všeličo - drevené, slamené, sklené ozdoby, nejaké háčkované čipky, ozdôbky povykrajované z včelieho plástu... Niektoré vyrobené, niektoré kúpené, niektoré privezené z miesta, ktoré je nám pre niečo vzácne...

    A za tradičnú farbu Vianoc vnímam zlatú a bielu. Asi ma to tak naučila moja babička. Červenú akosi nemusím, pripomína mi Amerického Santaklausa a Cocacolu. 8-]

    OdpovědětVymazat