26. 10. 2011

Vánoční přání


Milý Ježíšku...

Fotoaparát. Nejlíp kompakt s výměnným objektivem bo na zrcadlovku nemám. Hlavně s kvalitním čipem a použitelným makrem. A když se bude dát štelovat hloubka ostrosti, budu nejvíc nadšená.

Pyžámko s dlouhým rukávem. - rezervováno pro Ježoucha z Anglie :-)

Vlastní židli do pracovny. Alá vajíčko, skvěle se mi v nich sedí.

Králíkárnu. Pro začátek 2 oddělené kotce, zadní spád do žlabu, s napáječkami a držákem na seno. Klidně z bazaru nebo od šikovného příslušníka rodiny ;-) Ne, nejsem blázen - opravdu budu chovat cupáčky.

Domácí pekárnu. - rezervé z Frýdku :-)




Taky jsem chtěla napsat sušičku, ale s mou vizí celodenního pobytu psů na nové zahradě a jejich nocování doma na chodbě se už tak moc neztotožňuje, tak možná ani nebude potřeba. Příští Vánoce se uvidí, jestli budou chlupy všude nebo ne :-D

Tak si, Ježíšku, snad něco pro mě vybereš. Byla jsem přece moc hodná, vzorně milovala svého muže a občas mu i uvařila a vyprala. Tedy rozhodně častěji, než on mně ;-)

6 komentářů:

  1. To aby se pan Ježíšek poradil s možnostmi financování u Providenta :D
    Pusu El.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježíšek určitě dle svého uvážení vybere jednu věc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že minimálně jednu a nějaké milé překvapení navíc ! :-*
    El.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta věc navíc přijela z Anglie :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Až na tu králikárnu se s tvým seznamem ztotožňuju a mohla bych ho předat tomu svému "Ježíškovi" :-)Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéje, už je čas psát Ježíškovi? Já k němu tedy spíš promlouvám a to celoročně:)

    Tak přeju, ať toho vyjde co nejvíc:)

    OdpovědětVymazat