30. 11. 2011

Mám diář!!!



Teda ještě ho nemám u sebe, ale je objednaný. Vybírala jsem ho skoro 4 hodiny!

Nejdřív jsem samozřejmě prolustrovala značky jako Moleskine, Papelote, Lavmi, Tarakan, dokonce jsem projela celý FLER a.... NIC!
Teda né že by se mi nic nelíbilo, ale najít kombinaci jako týdenní diář, jednobarevný vnitřní tisk, vlevo kalendárium a vpravo poznámky, k tomu ještě zajímavý přebal a nejlíp z recyklovaného papíru...
Už jsem byla rozhodnutá, že si ho vyrobím, ale pak jsem si řekla, že se nebudu koukat na přebal, ale na vnitřek. A za 20 minut bylo vybráno :-) Přebal tedy nic moc (ta tyrkysová nebyla účel), ale mám přece spoustu krásných látek a moje šicí stroje už se třesou na další zážitek.

Ale i tak se zeptám, máte někdo tip na pěkné diáře?? :-D

4 komentáře:

  1. V kníhkupectve Pantarhei je dobrý výber diárov - majú aj krásne vypracované väzby.....min.vianoce som tam kúpila dcére nie taký kalendárový, ale na zápisky na recepty, bol obalený v samete s úžasným vzorom....sú to troška drahšie záležitosti,ale keď vezmeme do úvahy, že ich budeme brať každý deň do ruky, oplatí sa investovať, nech nám robia radosť nielen funkčné ale aj pekné veci
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasně se vám ta barva hodí k obýváku! Myslím, že máte stejnou značku jako já - SIGEL. Nedám na ně dopustit!

    OdpovědětVymazat
  3. Evo, až někdy pojedu na Slovensko, tak si tam ty diáře ošahám :-)

    Luci, to asi není stejná značka - koukala jsem na objednávku a je to HELMA - Flexies. Stál ani ne stopade ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně, jak píšeš.. hlavně účelně.
    O. mi donesl praktický reklamní diář SIEMENS z práce, přebal stojí za prdlačku, ale jak říkáš.. mám tolik látek a stroj, že mi to vůbec nevadí!

    OdpovědětVymazat