25. 11. 2011

Pečící seznam


Minulý rok jsem pekla tuším 8 druhů cukroví, od všeho dvojitou dávku a začala jsem v půlce listopadu.
Letos začínám o 14 dní dýl, jednoduché dávky a tentokrát si vyberu jen ty nejlepší dobrůtky, babiččiny recepty a jednoduché věci :-) (někam si to napsat musím, záložky v prohlížeči nevedu)...

Sádlové koláčky - klasika, mňam!
Čokoládové hrudky anebo domácí čokoláda, ale až nakonec, bysme to zblajzli za jeden den ;-)
Kokosové tyčinky - těma asik začnu, musejí se nechat pěkně uležet... anebo to nechám taky nakonec, domácí Raffaelo to jistí...
Rumové měsíčky - ale žádný recept se mi nezdá, my jsme to nikdy nevykrajovali z plátu až po upečení - nemáte někdo jiný recept??

A samozřejmě perníčky - ty ale až později, mám tajný recept na měkké cukroví ;-)

Takže tu máme kakao, čokoláda, kokos, marmeláda, ořechy, rum... a perník. Snad víc vánočních chutí není :-D
A copak pečete tradičního vy?

9 komentářů:

  1. Ještě vanilkové rohlíčky, bez nich by to nebyly vánoce .) Hezký víkend! čára

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tak, chybí ti tam vanilková chuť. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm... když já je nerada :-( stejně se dělají z ořechového těsta, ne? ...asik poprosím babičku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vanilkové rohlíčky jsou základ !!!!
    Já je mám ze všeho nejraději ..
    Loni jsem pekla dvě dávky a chvilku před Štedrým dnem už jich bylo v krabici vyloženě poskrovnu. Takže napotřetí ...
    Krásnou adventní neděli !
    El.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že jsem včera od mužovy babičky dostala krabičku rohlíčků a byly... BÁJEČNÉ! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. U nás je základ čtveřice:
    - vanilkové rouhlíčky
    - pracny
    - linecké
    - ořechové rouhlíčky
    (rumové kuličky z nepovedených kousků)
    a vánočka!
    Hezký advent!

    OdpovědětVymazat
  7. Vánočka! Na tu jsem zapomněla!

    OdpovědětVymazat
  8. Mandlové hříbky! (i kdyby nic jiného!)

    OdpovědětVymazat
  9. Edi, ty se polívají čokoládou, že? Tak ty dělat nebudu, na to nemám nervy :-D

    OdpovědětVymazat