29. 11. 2011

Stáří překvapuje


Dneska mi volala babička. Babička z manželovy strany. Já už žádnou nemám, můj muž pořád obě dvě. Od první chvíle, co nás dvě seznámil, jsem měla pocit, že se mi někdo vrátil... přijala mě úplně skvěle, jako vlastní. Chodím k ní na obědy, pro buchty, na zahrádku pro zeleninu i bylinky, na jaře a na podzim spolu jezdíme na důchodcovskou párty (takhle nazývám litoměřickou Zahradu Čech).

Je opravdu úžasná. Jediný její neduh je, že svou rodinu zásadně nenavštěvuje - všichni musí k ní.
U nás na domku byla jednou a to ještě ve dveřích - přišla podrbat pejsky a mě donesla silný vývar proti angíně. A co umřel děda, nebyla u nás vůbec.

Dneska se nabídla, že v pátek přijde K NÁM a pomůže mi upéct cukroví! No koukala jsem jak puk, ale moc mě to potěšilo. Takže šup šup rychle uklidit :-)

4 komentáře:

  1. To se moc příjemně čte. Přeju, ať se dílo podaří a potom se pochlub s výsledkem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani možno ešte celkom nevieme doceniť takéto vzácne okamihy....chráňme si ich ako najvzácnejšie poklady, na ktoré budeme neskôr s láskou spominať
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Veve, je moc krásné, co si napsala! užijte si pečení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Júúúú, zo srdca prajem ten spoločný čas...:)Gabi

    OdpovědětVymazat