2. 12. 2011

DIY Balení dárků - krabičky


Tak jsem včera ušila tři dárky, protože mám ráda, když ke kupovanému dárku doplním ještě nějakou vyrobenou drobnost. Potřebovala jsem je hezky zabalit (a nejlíp tak, aby nikdo nečekal, co v balíčku je) a to se myslím povedlo, protože jsem doma našla luxusní fialovou čtvrtku ještě z dob, kdy jsme si navrhovali svatební oznámení. Já osobně bych v krabičkách čekala minimálně diamantový náhrdelník :-D


Jinak už jsem zabalila všechny dárky, co máme - dneska mi přijde další a na seznamu se skví ještě pár jmen, ale nákup čeká na příležitostnou cestu do Sokolova... že bych zítra dopoledne vytáhla svého muže do města? - jemu už přišla výplata, mně ještě ne :-)

Za dvě hodinky přicupitá babi na to vánoční pečení, takže teď rychle udělat pár věcí do práce, uklidit v kuchyni a johoho - troubo, pěkně peč! ;-)

3 komentáře:

  1. Jéé..máš to krásně zabaleno, tiše závidím, letos s těma dárkama fakt nějak pokulhávám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Klobouk dolů! Já ještě nemám vůbec nic. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat, jak jste dělala tu vínovou krabičku? Je nádherná a já mám doma spoustu věcí, které by se do ní hodily.
    Moc děkuji

    OdpovědětVymazat