1. 12. 2011

DIY jmenovky na dárky


Blesková akce. Dárky se pomalu kupí a je potřeba je odlišit, aby tchýně nedostala sluchátka (to by mohla opravdu špatně pochopit!) a můj drahý pekáčky na chalupu.

Miluju tiskátka, razítka a šablony. Jsem hrdou majitelkou dvou sad písmen, dvou sad čísel, jedné komplet na sázení delšího textu (na fotce), nespočtu razítek včetně dvou kolekcí starého Hurvínka a několika krásných akrylových razítek, které vypadají jako uháčkované z mořské pěny - jsou tak krásné, že leží v šuplíku a já se na ně chodím dívat, místo abych je použila :-) Ale až seženu ten správný rám a papír, vytvořím veledílo ;-)

4 komentáře:

  1. Vewe, máš to ale opravdu úžasné skvosty. Tak ti přeju ať ten úúúúúúúúúúúúúúúúžasnýýýýýýýýýýýýýýý papír objevíš co nejdřív.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, hezký blog, a moc dobře se mi čte. A razítka jsou parádně inspirativní :)

    OdpovědětVymazat
  3. veve, nadhera, po sade pismen uz touzim strasne dlouho, vidam je obcas na blozich, ale KDE se daji sehnat??? Na zadnem blesaku jsem je zatim neobjevila...

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Miluju razítka a závidím vám babičku! (Vím, že babi patří k jinému příspěvku, ale shrnuju to).

    OdpovědětVymazat