4. 12. 2011

DIY Vánoční dárky - toaletní taštička


Včera mi bylo docela dobře (což se nedá říct o dnešku) a volné odpoledne jsem kupodivu nevěnovala svému skvělému tyrkysovému founu (to až dnešní dopoledne, stále mám co objevovat), ale dalšímu tvoření vánočních dárků.

Taštička pro nejmenovanou osobu se docela povedla, sice ještě musím vychytat pár drobností (přece jen jsem asi tři roky dost abstinovala, co se šití týče), ale miluju šití "na blind" - bez střihu, předlohy, pořádných pomůcek, správných barev nití a dokonce ostrých nůžek. Teda ty nůžky už mě docela štvou, ale i ty zubatiny vypadají občas mile :-)

Můj muž mě velice pochválil, že je to tak krásně neumělé, že to až vypadá umělecky. Prej by něco takového chtěl taky :-D

Jediné, co mě mrzí, je stroj Veritas, který jsem koupila jako repasovaný před dvěma měsíci. Rovný steh šije nádherně, ten klikatý neklikatí. Výkyv tyče je asi tak 1 mm, což na klikatém stehu vypadá jako špatně seřízený steh rovný. Prodejce tvrdí, že od něj stroj odcházel v pořádku. Jistě. Ale já teď mám stroj jen z půlky funkční. Na další email neodpověděl. Ach jo...

5 komentářů:

  1. Veru, ježiš .. ta je TAK KRÁSNÁ !!!!!!!!
    Hrozně moc se mi líbí !!!!
    Takové dárky jsou úplně nejkrásnější ze všech.

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou je moc povedená, ten dekor je super

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím, moc pěkné a super kombinace:-). Nad veritaskou bych nelámala hůl...já teď šila dítěti "záclonku na víc jak 35 let staré Veritasce (možná i starší)...několikrát opravované...ale musela jsem ji pochválit...šila jako z praku! Tak přeji ať se dá mašinka dohromady. Pěkné dny!

    OdpovědětVymazat