13. 12. 2011

Jsem šťastný člověk: Miluju svou práci


Ke své současné práci jsem se taky musela tak trochu prodrat, jako většina z nás... po zkušenostech s dobrovolničením v Junáku (což mě tedy nesmírně bavilo, ale peníze z toho samozřejmě nebyly) a brigádě v anglické školce jsem coby 21-letá ukončila druhák na VOŠce uměleckého zaměření a rozhodla se, že do třeťáku už nenastoupím. Během týdne jsem si našla v práci a drahému otci novinku oznámila až po dalších 14ti dnech, co jsem střídavě jezdila do práce a na dětský tábor. Tábor to byl můj poslední na další dlouhé roky, kdy 2 týdny dovolené nebyly možné.

První prací byly mezinárodní jízdenky, dobrá možnost rozmluvit se anglicky, ale špatný vliv na psychiku (opravdu nezvládám, když po mně někdo řve). Vydržela jsem tam skoro dva roky.

Další pozice byla Visual Merchandiser, že by napodruhé konečně práce v oboru? Odešla jsem ještě ve zkušebce.

A udělala jsem dobře - při pohovoru na třetí práci jsem dostala místo na úplně jinou pozici, než kvůli které jsem tam byla. A ta se mně drží čtvrtým rokem, z toho třetím jako home-office. Práce mimo obor, ale o to víc mě přesvědčila, že jsem prostě jenom šla na blbou školu.

Úplně nejvíc nejlepší na mé práci je, že se rozhodně nenudím a nemám šanci upadnout do stereotypu, což mi jako blíženci maximálně vyhovuje.
Takže jeden týden řeším marketingovou strategii, druhý připravuju e-shop, třetí sázím katalog, čtvrtý patlám redesign webu, pátý stříhám firemní videa, šestý vymýšlím vzhled stánku na veletrhu, sedmý se bavím internetovým marketingem, osmý tvořím grafický manuál, devátý kreslím logo a ten desátý .... mám třeba dovolenou. Takže poslední dva roky byla má táborová docházka obnovena :-)

A jako důkaz své opravdu zajímavé práce přikládám malý printscreen dnešní náplně ;-)
Schválně, kdo poznáte, co mám dnes za úkol? :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat