16. 1. 2012

Vybíráme střechu...

... a že to není žádná sranda!
Naštěstí okna už jsou nová, takže aspoň tohle nás omezuje. Jenže to chce ještě vybrat barvu fasády, podbití, plotu... aby to všechno spolu vypadalo pěkně.
Bože. A k tomu bude střecha plechová kvůli lehkosti; žádné pálené tašky.

No co. Svět se kvůli jedné střeše nezboří. Ale jestli se mi to ve finále nebude líbit, asi se zbořím já! :-)

Tmavá střecha s modrou fasádou?

Cihlová střecha s krémovou fasádou?

No, ještě to bude dobrá "perdééél" :-)

6 komentářů:

  1. Zdravím Veve, jojo rekonstrukce to je hodně kompromisů...jsme v procesu již 6tým rokem :-))) Já bych volila cihlovou střechu s krémovou fasádou...ale rozhodnutí je na vás...tak ať už bude jekékoliv tak přeji ať se to zdaří a ať se vám to líbí. Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, jen klid! určitě se rozhodnete dobře. Sousedi nedávno dělali plechovou a musím uznat, vypadá perfektně!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. A mně by hlavně zajímal ten dětskej pokojíček :)
    El. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. mně se líbí obě varianty, ale ta první asi víc.

    OdpovědětVymazat
  5. Super domek Veru! Obě varianty jsou fajn :) já teď vybírala obkladačky do koupelny a při představě, že to budu dělat za pár let znovu, si přeju být jako ty :)

    OdpovědětVymazat