14. 3. 2012

Oblouk nebo ne oblouk???

Prosím poraďte... krb bouráme - postavíme nový za tou příčkou vlevo v rohu (buď opět obloukový nebo hranatý, ale muž preferuje obloukový).
Řešíme ten překlad nahoře - nechat oblouk nebo ubourat a zarovnat?
Děkuji za reakce!

14 komentářů:

  1. Oblouky jsou podle mě zrůdnost (samozřejmě kromě historických staveb). A nejkrásnější jsou oblouky v paneláku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. PŘIDALA JSEM VIZKU, LÍBÍ SE MI TO NA NÍ VÍC S OBLOUKEM...

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že tenhle oblouk je překvapivě vkusný. Asi bych se rozhodla podle typu domu a typu dalšího zařízení. K ultra modernímu bílému lakovanému nábytku by to asi nebylo ono. K nějakému trochu retro, trochu skandinávskému to určitě půjde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, chci lehce skandinávský styl, trochu retro, ale přitom vzdušný a světlý prostor. Dům je starý, vesnický typ. Děkuji!

      Vymazat
  4. Oblouky mi přijdou jako vrchol nevkusu. Ten Váš aspoň nemá ty typické panelákové proporce, ale i tak se mi to řešení s hranatým otvorem líbí víc.
    Uznávám, že nesjem nezaujatá - v našem starém vesnickém domku jsem si i za cenu šíleného bordelu nechala oba oblouky vybourat a teď tam máme 2 krásné hranaté průchody, které výrazně ladí s pravými úhly nábytku i všeho ostatního.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ja som potom asi starodávna, ale mne príde, že oblúky priestor jemne zmäkčujú...:)
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Přijde mi to lepší bez oblouku.

    OdpovědětVymazat
  7. Bez oblouku - s ohledem na plánované zařízení (nábytek). Oblouk je moc sladký, což asi nebude Váš styl.
    Trošku si dovolím odbočit: Na svém blogu jste ještě nedávno měla jiné pozadí, zelený vzor, vysnila jsem si ho do předsíně jako tapetu, ale nikde jsem ho neobjevila, prosím o zdroj, třeba si vyrobím šablonu. Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem tě nepochopila :-) jestli myslíš zdroj pozadí tohoto blogu, tak to jsem si malovala sama. Jestli myslíš jiný zdroj, tak mi musíš vysvětlit jaký :-D

      Vymazat
  8. Ak sa môžem pridať ešte do debaty , tak rozhodne bez oblúka. Myslím, že to bude variabilné so všetkým čo si do interiéru dáte.Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Bez oblouku, bos. Já jsem milovnice pravých úhlů, takže nemůžu jinak. A i k obloukovému krbu bude lepší rovně vykousaný průchod.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Veru, ja jsem tu uz asi pozde, nejak mi tvuj blog unikal. Dam si te do sledovani! No a k touhle dilematu - ja bych teda podporila davy - bez oblouku (a napadlo me stejne jako Lucku vyse -bez oblouku bos) :) haha

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat