2. 5. 2012

Místo 6 týdnů 8?

Včera jsme se měli stěhovat :-D Místo toho jsme se před dvěma týdny přesunuli do bytu k rodičům, abychom kupci uvolnili Roubalku. Věci máme úplně všude - u babi, ve sklepě, v prádelně... a u sebe jen to nejdůležitější, tedy dokumenty, počítače a psy.
Rekonstrukce našeho nového domu měla trvat 6 týdnů. Teď to vypadá, že díky nutné kompletní výměně trámů se vše protahuje na týdnů 8 - já reálně odhaduji 9. Takže další meta je 1. června ;-)
Ale stejně - neměnila bych. Nešla bych do bytu a nestavěla bych novostavbu.

A malý průhled....:

 Nový psí výběh...

 Trámy a příprava na strop...

Domek před revolucí...

6 komentářů:

  1. Bude to pekné. Prajem ti Veve tak, ako by som priala sebe samej. Teda veľmi :-)

    P.S. A som zvedavá na výslednú podobu.

    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Veve, rekonstrukci stareho domku mame cerstve za sebou - vcetne vymeny tramu, kterou jsme puvodne vubec neplanovali. Temin se samozrejme taky posouval, stalo to mnohem vic penez, nez jsme doufali, ale i po pul roce jsme nadseni kazdy den a moc si to uzivame. Tenkrat mi cekani prislo nekonecne, dnes vim, ze bylo uzitecne. Tak vydrzte, odmena bude sladka :-) Pevne nervy preje Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak co, stíháte to na ten červen? Jsem napnutá!

    OdpovědětVymazat
  4. držím palce, ať je to rychle za vámi.

    OdpovědětVymazat
  5. i my mame rekonstrukci stareho domu za sebou, tedy jen castecne a tech posunu terminu jeste bude! uz se tesim na prispevky o drubezi!

    OdpovědětVymazat
  6. nic se nebojte. Letos jsem se s ženou taky pustil do původně plánovaného natírání interiérových dveří. Nakonec se z toho stala kompletní výměna všech dveří včetně zárubní. Pomalu se mi protáčejí panenky když vidím co to bude stát když si příště vzpomeneme co já vím, třeba na wc :-D

    OdpovědětVymazat