3. 8. 2012

Možná / nemožná ?

Inspirována několika posledními příspěvky na oblíbených blozích a hlavně plnou přepravkou věcí přivezených z přechodného bydliště, jala jsem se provést malý velký úklid v kosmetice.
Nakonec jsem pojem "kosmetika" zúžila na pojem "šminky", protože dva košíky serepetiček stále leží u babičky v prádelně a čekají na definitivní stěhování.

Že na tom s výbavou nejsem až tak špatně, svědčí následující foto:


Horší je, že se maluju asi tak 1x za měsíc, a to když jedu do Brna nebo k někomu na návštěvu. Vzhledem ke stavu mé pleti používám každé ráno zakrývací Dermacol, průhledný pudr a to je vše. Když si připadám jó bídně, přidám trochu tvářenky.

Když se ale tak dívám na ty krásné barvičky, zvlášť fialkové a stříbřitě šedé odstíny... asi si začnu zase hrát. Ale až budeme mít v koupelně pověšené zrcadlo :-D

PS: Lucie, jsi možná. Já jsem nemožná, protože mám hafo šminek a nepoužívám je. ;-)

8 komentářů:

  1. Tý bláho, to je výbava! To jsem neměla za celý život. Prosím tě, co je to průhledný pudr? Ať se trochu vzdělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D to je prostě pudr, ale je transparentní, úplně světlounký a přizpůsobí se...

      Vymazat
  2. To mi někoho připomíná:) Ale tohle jsou aspoň věci, co moc místa nezaberou, kdežto já mám "kreativními potřebami pro budoucí potomky" zakramařenou snad půlku našeho pidibytu+sklep u našich:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mam po kreatvini tvoreni budoucich deti nasysleno a to jeste ani neznam jejich otce :)

      Vymazat
    2. třeba znáš, jenom o tom nevíš :-D

      Vymazat
  3. No, slusny pani! Jenom bych si dala pozor na expiraci a pokud Te popadne kreativni maluvkova nalada radeji bych to, vzhledem k te jmenovane pleti, vyhazela (bajecne se Ti ulevi, mam v tom praxi :)) a zakoupila novy modely.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já když si hraju, tak si maluju oči :-) to mi naštěstí pleť nijak neovlivňuje.. :-)

      Vymazat
  4. Ahoj Veve.

    Mohla by jsi mi poslat mejl? Potřebovaly bychom poradit něco se schaderlight. Diky Soňa Malina

    OdpovědětVymazat