20. 11. 2012

Mame dvere na zachod!

O, my se mame :-)
A ja mam nemeckou klavesnici, takze na mne pri psani nesmi nikdo mluvit, protoze urcite zrovna soustredene hledam pismenko š nebo á...

Chtela jsem vyslat muze koupit kliky na oboje dvere, do koupelny i na zachod (koupelnove jsem sehnali v bazaru za 700,- ale ty zachodove jsme nakonec museli objednat od vyrobce, no ale usetrili jsme 3.300,- oujejeje), nicmene se mu do toho ocividne nechce, asi se boji ze se mi nebudou libit. Vzdyt jsou to jen kliky! Me uz je ted asi vsechno jedno :-)



Jeste chceme do vikendu provezt zateplovaci material do podkrovi, abysme byli do zimy pekne ve vaticce... no uvidime.

A v patek jdu na kontrolu, potichu doufam v busici srdicko... musiii tam byyyyt! :-) a jestli bude, tak se to pri zabijacce bude oznamovat nejblizsi rodine. Howgh!

Hezke utery...

Veverunda

7 komentářů:

  1. Ó, to jsou krásné zprávy! Hlavně aby ti nejbližší nečetli blog. Přimlouvám se za větší fotky, abychom lépe viděli. A gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, dobra pripominka. Projistotu jsem blog smazala z kontaktu na FB. Prece jen mam zdatnou sestru, tchana i tatinka :-)
      A fotky pridam dalsi, jakmile budou kliky a dvere nebudou zabalene do folie. Jeste musime sehnta nejaky pekny zaves pred pracku se susickou :-)

      Vymazat
  2. Jujúúúj, to budú novinky, lepšie než všetky dvere a kľučky sveta dokopy:))

    OdpovědětVymazat
  3. Držím pěsti!!! To byl skvělý kup s těmi dveřmi z bazaru! Ty kliky to je taková ta otrava, podle mě, by je měli dávat hned ke dveřím, taky to teď řešíme. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cari, my jsme bohuzel nesehnali hranate, tak mame kulate... ale co, jsou to jenom kliky :-)

      Vymazat